REKLAMÁCIE

  • AKO POSTUPOVAŤ, AK CHCEM REKLAMOVAŤ TOVAR?
    Na tovar zakúpený na www.novesta.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad. Reklamáciu môžete uplatniť prostredníctvom nášho reklamačného formulára, ktorý si môžete stiahnúť TU. Tovar, ktorý si želáte reklamovať je nutné vopred ohlasiť Call centru (môžete telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondelok - piatok od 9:00 do 16:00) alebo nám pošlite e-mail na adresu: eshop@novesta.sk), kde Vám povedia ako postupovať a v prípade potreby kam presne tovar zaslať spolu s kópiou faktúry (daňového dokladu) a týmto vyplneným reklamačným formulárom. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá, preto neposielajte tovar na dobierku. Reklamovaný tovar posielajte vždy vyčistený. Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.
  • KÚPIL SOM NOVESTA TENISKY INDE, AKO ICH REKLAMOVAŤ?
    Ak ste si kúpili tovar inde (NIE na našom e-shope), obráťte sa priamo na konkrétneho predajcu, keďže každý z nich má svoje vlastné podmienky pri reklamácii. Tovar zakúpený mimo nášho e-shopu nie je môžné reklamovať u nás.
  • KDE SI MÔŽEM STIAHNUŤ REKLAMAČNÝ FORMULÁR?
    Reklamačný formulár si môžete stiahnuť TU.