VRÁTENIE TOVARU

Odstúpiť od zmluvy môžete bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia tovaru; lehota začína plynúť dňom doručenia posledného tovaru z Vašej objednávky. Registrovaní zákazníci majú možnosť produkt jednoducho vrátiť priamo v zákazníckom účte.

 

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU?

Vráťte tovar jednoduchým kliknutím TU. Po zadaní čísla objednávky (pri neregistrovaných zákazníkoch je nutné zadať aj email z objednávky) si vyberte produkt/produkty, ktoré chcete vrátiť (prosíme, nezabudnite vyplniť dôvod vrátenia, ktorý najlepšie vystihuje, prečo tovar vraciate) a vyplňte potrebné údaje.
POZOR! Registrovaní zákazníci majú možnosť využiť vrátenie produktov priamo vo svojom zákazníckom účte. Jednoducho si v sekcii Moje objednávky vyberte objednávku, kliknite na tlačidlo Vrátiť tovar a následne vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť.

Po zadaní čísla objednávky a vyplnení potrebných údajov Vám bude do mailu doručený formulár na odstúpenie od zmluvy (ReturnDocument) a štítok s adresou (Label_Étiquette). Formulár na odstúpenie od zmluvy (ReturnDocument) si stiahnite do Vášho počítača, vytlačte a vždy vložte do balíčka spolu s tovarom určeným na vrátenie.
POZOR! Registrovaní zákazníci nájdu formulár na odstúpenie od zmluvy (ReturnDocument) a štítok s adresou (Label_Étiquette) aj priamo vo svojom zákazníckom účte – po kliknutí na vrátenie produktov z objednávky a odoslaní vratky sa registrovaným zákazníkom vygeneruje vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy (ReturnDocument) – tento prosím vytlačte a vložte do balíčka spolu s tovarom určeným na vrátenie.

Nenosený a nepoužitý tovar vložte do pôvodnej krabice spolu s formulárom na odstúpenie od zmluvy (ReturnDocument). Krabicu vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu či poškodeniu jej obsahu. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, igelitová taška či väčšia krabica. Prosíme, neprelepujte originálnu krabicu od topánok, ktorú by ste tým znehodnotili! Upozorňujeme, že formulár na odstúpenie od zmluvy (ReturnDocument) musí byť vždy priložený k tovaru.
Uistite sa, že ste vo formulári uviedli aj číslo účtu (v tvare IBAN) – platí iba pri vrátení tovaru plateného na dobierku.

Produkty môžete poslať poštou alebo kuriérom (výber je na Vás). Vždy je potrebné tovar určený na vrátenie zaslať na správnu adresu (nižšie) - štítok s adresou (Label_Étiquette) nájdete aj v maili "Žiadosť o vrátenie tovaru":

EXPANDECO - NOVESTA
Fraňa Kráľa 16
966 81 Žarnovica
Slovenská republika
Vytlačený štítok (Label_Étiquette) nalepte na krabicu (platí ak štítok tlačíte; adresu samozrejme môžete napísať na štítok zásielky aj rukou).

V žiadnom prípade neposielajte tovar určený na vrátenie na dobierku - v takom prípade nebude tovar prevzatý! Odporúčame poslať tovar doporučene a poistiť na cenu tovaru. Náklady spojené so zaslaním tovaru späť na našu vyššie uvedenú adresu hradí zákazník.

Po prijatí zásielky a kontrole tovaru Vám vrátime peniaze za tovar do 10 pracovných dní.

 

  • Tovar je nutné vrátiť do 14 dní.
  • Vrátený tovar nesmie byť nosený, zničený ani opotrebovaný.
  • Originálnu krabicu od topánok neprelepujte.
  • Do balíčku nezabudnite vložiť formulár na odstúpenie od zmluvy (ReturnDocument).
  • Tovar určený na vrátenie neposielajte na dobierku - nebude prevzatý.
  • Tovar určený na vrátenie zasielajte výhradne na adresu určenú pre vrátenie tovaru.
  • Náklady spojené so zaslaním tovaru späť hradí zákazník.
  • Najčastejším dôvodom vrátenia je nesprávne zvolená veľkosť obuvi, preto Vám odporúčame si pozrieť našu tabuľku veľkostí TU.



  • NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR, KTORÝ CHCEM VRÁTIŤ?
    EXPANDECO - NOVESTA
    Fraňa Kráľa 16
    966 81 Žarnovica
    Slovenská republika

    V prípade otázok kontaktujte naše zákaznícke centrum, kde Vám naši kolegovia radi poradia:
    • Telefonicky na čísle +421 233 006 793 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00)
    • E-mailom na eshop@novesta.sk
  • AKO BUDEM INFORMOVANÝ/Á, ŽE MOJE VRÁTENIE TOVARU BOLO SPRACOVANÉ?
    Keď Váš vrátený tovar dorazí do nášho skladu, informujeme Vás prostredníctvom e-mailu o jeho prijatí. Peniaze Vám následne vrátime na Váš bankový účet. Prosíme, vezmite na vedomie, že môže trvať približne 10 pracovných dní, kým sa finančné prostriedky objavia na Vašom výpise z účtu alebo karty.
  • KTO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PRI VRÁTENÍ TOVARU?
    Vezmite prosím na vedomie, že všetky náklady spojené s vrátením tovaru platí zákazník, pokiaľ sa nejedná o uznanú reklamáciu. Náklady vynaložené na spiatočnú dopravu sú nákladmi zákazníka a sú nevratné a nerefundovateľné.
  • AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE TOVARU?
    Nepoškodený a nepoužívaný tovar je možné vrátiť v originálnom nepoškodenom obale do 14 dní od doručenia posledného tovaru z objednávky.
  • VRÁTENIE PEŇAZÍ PRI PLATBE DARČEKOVÝMI POUKAZMI?
    Pokiaľ chcete vrátiť tovar, za ktorý ste zaplatili s použitím darčekových poukazov Novesta, bude Vám zaslaný nový elektronický darčekový poukaz (prípadne obnovený starý), aj keď ste platili s tlačenou verziou darčekovej karty (poukazom). Bližšie inštrukcie k vrátenému "kreditu" obdržíte e-mailom. Ak ste použili kombináciu viacerých spôsobov platby, ako prvé Vám budú finančné prostriedky vrátené prostredníctvom darčekového poukazu. Uvedené znamená, že ak ste použili napr. kombináciu darčekového poukazu a kreditnej karty, vrátená suma bude najprv pripočítaná na darčekový poukaz a zvyšok sumy bude vrátený na kreditnú kartu, ktorú ste použili v čase nákupu.

    Príklad:
    Ak ste objednali tovar za 400 € (200 € ste zaplatili darčekovou kartou a 200 € kreditnou kartou) a následne vrátite tovar v hodnote 300 €, sumu 200 € dostanete vo forme darčekového poukazu a 100 € na kreditnú kartu, ktorú ste použili pri nákupe.
  • MÔŽEM TOVAR VYMENIŤ?
    Nie, možnosť vymeniť tovar zakúpený v našom online obchode neponúkame. Ak chcete inú farbu alebo veľkosť, najjednoduchšie je nám nechcené kúsky vrátiť a následne zadať novú objednávku (s tovarom a veľkosťami, ktoré Vám budú sedieť). Vrátenie tovaru do nášho skladu zvyčajne trvá niekoľko dní. My následne Vašu vrátenú objednávku spracujeme a peniaze Vám vrátime podľa Vami zvoleného spôsobu platby (uvedené vo formulári) do 10 pracovných dní od prijatia zásielky.
  • PREČO TOVAR NEVYMIEŇATE?
    Snažíme sa zrýchliť služby pre našich zákazníkov a keďže si želáte mať objednané topánky čo najrýchlejšie doma, tak tovar nevymieňame, výlučne vraciame peniaze za vrátený tovar. Pokiaľ si prajete inú veľkosť alebo farbu, nie je nič jednoduchšie, než si vytvoriť na www.novesta.sk novú objednávku a tovar máte za pár dní u Vás doma.
  • KDE NÁJDEM FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY?
    Formulár na odstúpenie od zmluvy Vám bude doručený do e-mailu po zadaní čísla objednávky a vyplnení potrebných údajov. Registrovaní zákazníci si ho vytlačia vyplnený priamo vo svojom zákazníckom účte po kliknutí na vrátenie produktov z objednávky.
  • KÚPIL SOM NOVESTA TENISKY INDE, AKO ICH VRÁTIŤ?
    Ak ste si kúpili tovar inde (nie na našom e-shope), obráťte sa priamo na konkrétneho predajcu, keďže každý z nich má svoje vlastné podmienky vrátenia tovaru a peňazí (platí aj pri reklamácii). Tovar zakúpený mimo nášho e-shopu nemôžete vrátiť u nás.